SMarti

Udobje in varnost sta v sodobnem času vse pomembnejša, tudi na področju upravljanja z našo notranjo opremo. Čedalje bolj ju povezujemo z uporabo stikal, daljincev ali še bolje, aplikacijami na pametnih telefonih. Danes tega ne omogočajo več samo pametne hiše. 

S SMarti-jem, pametnim upravljalcem, lahko od kjerkoli in kadarkoli upravljate vaša senčila, luči,… brez dodatnih vmesnikov. Vzemite udobje in varnost v svoje roke in poskrbite, da bo svetloba v vašem domu takšna, kot si jo želite. 

SMarti ( SUPLA) je :

  • Dostopen in enostaven,
  • Ne potrebuje centralne enote,
  • Zaščiti ambient in privarčuje,
  • Je varen,
  • Upravlja se ga preko mobilnih mobilnega telefona, tablice,
  • Upravlja se ga lahko tudi s tipkalom,
  • Upravljate ga lahko kjerkoli v stanovanju in po svetu,
  • Brezplačna mobilna aplikacija,
  • Omogoča nastavitev pravic skupin uporabnikov,
  • Nastavitev urnikov,
  • Funkcija sončni vzhod – zahod,
  • Ustvarjanje skupinskega upravljanja,
  • Ustvarjanje skupin po lokaciji produktov,
  • Možnost personalizacije mobilne aplikacije,
  • Združljivost z upravljanjem luči, garažnih vrat…

NAVODILA ZA INŠTALACIJO SMarti:

Pred inštalacijo:

  • Stranka mora imeti OBVEZNO wi-fi signal na mestih kjer se montira SMarti. Ker bo naprava
    včasih montirana v globoki dozi, bodite pozorni, da je signal dovolj močan (ne da je na mestu
    že takoj 1 črtica…)
  • Stranka naj ima pripravljen osebni računalnik, na katerem bodo monterji vzpostavili up.
    račun. Lahko se uporabi tablica, v skrajnem primeru tudi mobitel (rabimo brskalnik!)
  • Stranka naj ima pripravljen tudi mobitel (Smartphone!) z vsaj 20 MB prostega spomina (se
    zgodi da imajo kakšni starejši čisto poln pomnilnik…)
  • Stranka naj ima že vnaprej pripravljeno željeno up. Ime (mail) in geslo. Ta dva podatka bo
    stranka vnesla sama, monterji bodo samo nastavili stvari v aplikaciji in teh podatkov ne smejo vedeti zaradi varnosti osebnih podatkov!
    o Stranka lahko kadarkoli resetira geslo
  • V primeru inštalacije SMartija v dozo, naj ima stranka pripravljeno GLOBOKO podometno
    dozo!
  • V primeru naknadne inštalacije SMartija na že obstoječe in zmontirane produkte, bodite
    pazljivi kam se bo napravo namestilo (v klasični nadometni dozi, podometni dozi, če je
    prostor lahko v kaseti, če montiramo v nadometno stikalo- naj bo dovolj globoko, da dodamo SMartija v notranjost)
  • Inštalacija ne sme biti na mestih, kjer je možnost vdora vlage!
  • SMartiji ne smejo biti postavljeni eden zraven drugega, sploh pa ne eden na drugega,…Ločeni morajo biti vsaj 15cm (zaradi motenj v WI-FI omrežju)
  • Ostala navodila, skupaj z namestitvijo profilov so priložena v pakiranju.

  • Registriranje računa:
  1. Skeniraj QR kodo na prvi strani ovitka
    • Ali odpri https://cloud.supla.org/auth/create
  2. STRANKA NAJ SAMA VPIŠE SVOJ MAIL IN SVOJE GESLO
    • Lahko v mobitelu ali računalniku
    • Če je stranka zaskrbljena, ji razložite da lahko kadarkoli resetira svoje geslo na
    vstopni strani, skrajno spodaj desno “forgot your password” ali na svojem profile pod
    “account – go to your account – change password”
  3. Na računalniku pojdite na naslov: https://cloud.supla.org
    • Stran shranite na namizje ali v zavihek, da je stranki hitro na voljo
    • V zavihku My SUPLA preveri, da je desno zgoraj odprt kanal za registracijo novih
    naprav (Registration of new I/O devices: ACTIVE)
  • Ob prvi registraciji je avtomatsko, stranko opozorite, da če dodaja nove, da
    mora ročno odpreti kanal (varnostna zaščita proti vdoru!)
  • Kanal je pametno ob končanju tudi zapreti. Avtomatsko je odprt za 1 dan oz.
    en teden ob prvi prijavi.

  • Dodajanje novih SMarti naprav:
  1. OD STRANKE MOBITEL
  2. Download aplikacije »Supla« iz trgovine ali preko QR kode na zadnjem delu embalaže
  3. Meni – Add I/O device
  4. Vpiši se v WIFI omrežje
    • POZOR: Vpiši v tisto omrežje v katerem bo tudi SMarti! (v primeru več različnih
    wifi omrežij)
  5. Preveri da lučka na napravi utripa hitro (2x na sekundo), drugače resetiraj SMartija
    • Resetiraš tako, da pritisneš in držiš 5 sekund tipko »config« ali 10x zapored
    pritisneš tipko GOR na stikalu
  6. Sledi navodilom do konca dokler naprava ni uspešno dodana
    • Če se na koncu pojavi križec, preveri če je kanal na “my supla” odprt!
    KALIBRACIJA
  7. Štopaj čas odpiranja in zapiranja produkta
    • Zapiši čase (raje zaokroži sekundo navzgor kot navzdol)
  8. Pojdi v “My SUPLA”
  9. Klikni na dodano napravo
    • Tu lahko dodaš lokacije če si jih že nastavil (po sobah, objektih,…)
  10. Odpri spodaj ID
  11. Pod »Caption« vpiši ime senčila (ta se bo prikazal tudi v APP)
  12. Vpiši čas odpiranja in zapiranja
  13. SAVE CHANGES!
    DODAJANJE MOBITELOV
  14. Če stranka želi uporabljati več mobitelov, jih lahko dodajamo pod zavihkom
    “SMARTPHONES” – Prvi je avtomatsko dodan
  15. V zavihku Smartphones preveri, da je “registration of new clients: ACTIVE”
  16. Prijavi se z novim mobitelom z email naslovom od računa
  17. Pokaže se križec
  18. Odpri zavihek “Smarphones”, poišči dodan telefon
  19. Preimenuj ga po želji
  20. Dodaj mu željeni “Access Identifier”
    • Access ID je namen določanju pravic…več v naslednji točki
  21. Refreshaj oz. še enkrat se vpiši na mobitelu in mora delovati
    • Če ne deluje, preveri desno zgoraj na brskalniku, da je odprt kanal za dodajanje
    naprav (Active)!
  22. Stranki se morajo ob vpisu dodati isti produkti kot ostalim…
  23. SAVE CHANGES!
    DODAJANJE NOVIH ACCESS ID
  24. Namenjeno je dodajanju pravic glede na uporabnike ali lokacije
  25. Zavihek “Access Identifiers”
  26. Preko + dodaj nov ID in ga poljubno preimenuj (Žena, Mož, Starši, Otroci, Sodelavci,…)
  27. Sedaj lahko na lokacij dodajamo Access ID-je in dodeljujemo pravice, kdo lahko kje kaj
    upravlja
  28. SAVE CHANGES!
    DODAJANJE LOKACIJ
  29. V zavihku “Locations”
  30. Dodaj Lokacije po prostorih, objektih,…
  31. Pod “Caption” poimenuj lokacijo
    • Ta se bo videla tudi v aplikaciji!
  32. Pod Access Identifiers lahko dodamo pravice različnim skupinam uporabnikov
    • Primer: Za Dnevno sobo dovolimo upravljanje samo Ženi in ne otrokom. Otroci tako v
    aplikaciji ne bodo videli lokacije dnevna soba ampak samo lokacije za katere so jim
    dodane pravice.
  33. SAVE CHANGES!
    AVTOMATIZACIJA
  34. Pod zavihkom “Automation”
  35. SCHEDULES – Create new schedule
    • Dodajanje urnikov (lahko periodično, po dnevih, urah, sončni vzhod/zahod, zamiki,..)
    • Dodajamo lahko do 20 različnih scenarijev
  36. Channel Groups
    • Dodajanje različnih SMartijev v skupino
    • Za istočasno upravljanje več senčil hkrati
  • Če želimo vsa senčila v Dnevni sobi dvigniti naenkrat, označimo vse v skupino
  • V aplikaciji na mobitelu zgoraj desno (tri pikice) menjamo poglede
  • Če so tri pikice pobarvane zeleno vidimo skupine, in upravljamo vse produkte
    iz skupine hkrati!
    DODAJANJE VEČ NAPRAV HKRATI
    V primeru da montirate več SMartijev na istem objektu, predlagam naslednje zaporedje
  1. Vsako škatlico SMarti označite z imenom naprave, ki jo bo upravljal
    • PRIMER: Screen – dnevna soba – levo
  2. Vsakega posebej poveži na tester in dodaj preko APP
  3. OBVEZNO vskega SPROTI preimenuj na MY Supla, lahko mu še dodaš lokacijo če jih je več,
    zato da veš kateri je kateri, ko jih boš imel več skupaj.
  4. SAVE CHANGES!